Architetura militare

Pro su chi pertocat s'istùdiu de sos casteddos medievales, Finas cun sa matana de s'anàlisi e de s'interpretatzione ca sunt ruinas ebbia e ca est dificultosu a las compidare in istratigràfia, de ogni manera si podent dare unas cantas descritziones de comente sunt in Sardigna.

Veduta aerea della marina di Castelsardo

Linee guida del Piano paesaggistico

Le Linee guida per la predisposizione del Piano paesaggistico regionale sono state un importante documento di indirizzo che pone il paesaggio come principale riferimento strategico della pianificazione, sottolineando la ricchezza, la diversità e la dinamicità delle sue componenti antropiche e naturali. Dominante è il rilievo dato agli elementi identitari del paesaggio sardo.

A. Benini, Nunsas de Eleonora d'Arborea e Brancaleone Doria, 1875

Sa Carta de Logu

Sa Carta de Logu promulgada dae Elionora de Arborea a s'agabu de su de XIV sèculos est un'òpera de importu mannu, fata pro regulamentare a manera orgànica, coerente e sistemàtica unos cantos setores de s'ordinamentu giurìdicu de s'istadu sardu indipendente de s'Arborea.

Legislazione regionale

La Regione Autonoma della Sardegna tutela la lingua sarda all'interno di una legge più generale che si occupa anche della cultura dell'isola.